این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند  معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند 
سرخط خبرها

کدام مدارس کرمانشاه فردا دوشنبه (۳ بهمن ۱۴۰۱) تعطیل است؟ | تاخیر در آغاز فعالیت مدارس ۸ شهرستان

  • کد خبر: ۱۴۶۸۱۰
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
کدام مدارس کرمانشاه فردا دوشنبه (۳ بهمن ۱۴۰۱) تعطیل است؟ | تاخیر در آغاز فعالیت مدارس ۸ شهرستان
به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، مدارس نوبت صبح هشت شهرستان استان در همه مقاطع تا پایان هفته با دو ساعت تاخیر برگزار می‌شود، همچنین مدارس نوبت صبح شهرستانهای کنگاور و سنقر، فردا(دوشنبه، سوم بهمن) تعطیل است.

به گزارش شهرآرانیوز، افشین یگانه با اشاره به تاخیر دو ساعته در آغاز فعالیت تمام مقاطع تحصیلی مدارس هشت شهرستان استان به دلیل سرمای هوا از فردا (دوشنبه) تا پایان هفته، گفت: این تاخیر شامل مدارس نوبت صبح شهرستانهای کرمانشاه، هرسین، صحنه، پاوه، روانسر، جوانرود، اسلام آبادغرب و دالاهو خواهد بود.

یگانه افزود: فردا (دوشنبه) مدارس نوبت صبح شهرستانهای کنگاور و سنقر و کلیایی هم تعطیل و به صورت غیرحضوری است.

یگانه گفت: تاخیر و تعطیلی مدارس استان شامل شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی نمی‌شود و فعالیت مدارس در این چهار شهرستان به روال عادی خواهد بود.

به گفته یگانه، فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه می یابد.

 مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه در خصوص فعالیت ادارات نیز گفت: فعالیت ادارات، بانک‌ها و دانشگاه‌ها در هفته جاری به روال عادی خواهد بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->